Er zijn veel uitvaartondernemingen. Een keuze maken voor een ondernemer die past bij overledene en naasten kan moeilijk zijn, het is immers belangrijk dat het ‘klikt’.
Het is een voordeel van het internet dat je, om een gefundeerde keuze te maken, kunt lezen wat de mening van anderen is over een product of een dienst. Daarom was deze pagina gelinkt aan de Feedback Company. Daar viel te lezen wat anderen vinden van mijn manier van werken en van de verschillende facetten van mijn dienstverlening.
Toch ben ik gestopt met het vragen naar reviews.
Niet omdat ik negatieve reacties kreeg, niet omdat mensen ontevreden over mij waren. De reacties waren altijd hartverwarmend.
Ik stopte omdat ik er steeds meer moeite mee kreeg om mensen te vragen naar hun mening. Het kiezen van een uitvaartonderneming is niet hetzelfde als het kopen van een koelkast. Mensen aan wie ik vraag of ze een review in willen vullen zijn mensen die net een geliefde verloren hebben. Ik wil hen niet langer lastig vallen met vraag òf en in hoeverre ze tevreden zijn.
Ik doe mijn werk met veel inzet, enthousiasme, ervaring, humor, rust en kennis van zaken. Ervaringen die ik stuk voor stuk terug las in reviews. Reviews die u niet langer kunt lezen, nu moet u me maar zo geloven.
In de andere hoofdstukken op mijn website kunt u lezen hoe ik werk en wat ik belangrijk vind in de begeleiding bij een uitvaart.